Randament ridicat

Claritatea si rapiditatea cu care se transmit informatiile imbunatatesc intodeauna randamentul.

Simplitatea

Aplicatia a fost gandita in asa fel incat sa fie usor de folosit. Utilizatorii nu au nevoie de un training in prealabil.


Interventii postate

Interventiile postate sunt operatiuni facute de departamentul tehnic (dar nu numai) fara a avea o solicitare in prealabil.

Ajuta in principal la evidenta activitatilor angajatilor si la istoricul interventiilor / reparatiilor intr-o locatie anume.

Interventiile postate apar doar in sectiunea de interogare si nu suporta solicitare de materiale sau mesaje

Data si timpul se populeaza in mod automat cu momentul in care se incarca formularul dar se poate si schimba de catre utilizatori.
Text la libere alegere fara limita de caractere
Se pot adauga pana la 4 imagini in momentul in care se creaza o interventie. In momentul in care interventia se adauga de pe un telefon sau tableta, butonul de incarcare imagine deschide automat camera telefonului si din doua apasari se adauga poza.

In momentul in care este bifata optiunea "cu verificare", dupa ce este adaugata interventia (sau marcata ca rezolvata o interventie solicitata) ea trebuie verificata de un utilizator care are drepturi de verificare.

Aceasta bifa poate fi implicita (aplicata tot timpul) si ascunsa pentru unii utilizatori. In felul acesta interventiile postate de unii utiliatori au verificare obligatorie


Interventii solicitate

Orice utilizator care are permisiune de a posta o interventie solicitata poate posta o interventie cu aceiasi parametrii descrisi la interventie postata numai ca se apasa pe butonul "De facut"

In momentul in care se creeaza o interventie solicitata, ea apare in sectiunea "De facut" a aplicatiei

Interventiile solicitate suporta mesaje si solicitare de materiale


Interventii recursive

In momentul in care se creaza o interventie postata sau solicitata, utilizator poate activa recursivitatea zilnica, saptamanala, lunara sau anuala.

Sistemul va posta automat acea interventie dupa caz la ora si minutul introdus initial in interventie / operatiune.

Orice utilizator care are drepturi de a modifica o interventie / operatiune, poate sterge recursivitatea din sectiunea interogare operatiuni.

Se cauta operatiunea respectiva si cand se vizualizeaza istoricul ei, va avea la dispozitie buton de stergere recursivitate. Prin acest buton nu se sterg interventiile ce au fost postate de sistem. Se opreste doar postarea lor pe viitor.


Istoric interventii / operatiuni

Din sectiunea "interogare operatii" puteti lista toate operatiile / interventiile pe o perioada anume folosit diverse filtre. Mai departe se poate printa tabelul, exporta in pdf sau excel.

Daca apasati pe numarul unei operatii atunci se deschide un istoric in care puteti vedea toate detaliile. Cand si cine a creat interventia, imaginile, mesajele, solicitarile de materiale, cine si cand a rezolvat acea interventie solicitata sau cine si cand a verificat interventia.


Mesaje interventii / operatiuni

La orice interventie solicitata se poate adauga unul sau mai multe mesaje. Fiecare mesaj poate contine pana la 4 imagini.


Solicitare materiale interventii / operatiuni

La orice interventie solicitata se poate solicita materiale. In momentul in care se solicita materiale, acestea apar in sectiunea "Materiale". Cineva cu drepturi poate anula solicitarea prin butonul "Achizitionate"


Calendar sali evenimente

Calendarul pentru sali evenimente este un planificator ce va poate ajuta la evidenta evenimentelor ce urmeaza sau au trecut.

Puteti vizualiza calendarul pe luni, saptamani sau zile

In momentul in care se adauga un eveniment in calendar, se poate adauga o descriere text a evenimentului, si alege un status pentru acel eveniment (in asteptare, confirmat, platit)

Salile de evenimente se definesc in sectiunea de configurare si se poate aloca un timp de pregatire pentru fiecare sala in parte si o culoare ce apare in calendar pentru o diferentiere rapida a salilor

In momentul in care se adauga un eveniment in continuarea altuia se tine cont si de timpul de pregatire al salii

Evenimentele introduse suporta trei statusuri : in asteptare, confirmat si platit

Cand se alege statusul "in asteptare" apar doua optiuni noi. Alerta cu x zile inainte de eveniment si alerta peste x zile de la introducerea evenimentului

Alerta cu x zile inainte de eveniment; puteti introduce de exemplu 10 zile si daca evenimentul nu trece in status confirmat sau platit cu 10 zile inainte de momentul inceperii, atunci sistemul va marca evenimentul in culoarea rosie

Alerta cu x zile dupa introducerea lui; puteti introduce de exemplu 10 zile si daca evenimentul nu trece in status confirmat sau platit dupa 10 zile de la introducere, atunci sistemul va marca evenimentul in culoarea rosie


Rezervari masaje spa

Calendarul pentru rezervari masaje spa este un planificator ce va poate ajuta la evidenta masajelor / tratamentelor ce urmeaza sau au trecut.

Puteti vizualiza calendarul pe luni, saptamani sau zile

In momentul in care se adauga un masaj in calendar, se poate adauga o descriere text, si alege un status (in asteptare, confirmat, platit)

Cabinetele se definesc in sectiunea de configurare si se poate aloca un timp de pregatire pentru fiecare cabinet in parte si o culoare ce apare in calendar pentru o diferentiere rapida

In momentul in care se adauga un masaj in continuarea altuia se tine cont si de timpul de pregatire al cabinetului

Masajele introduse suporta trei statusuri : in asteptare, confirmat si platit

Cand se alege statusul "in asteptare" apar doua optiuni noi. Alerta cu x minute inainte de masaj si alerta peste x minute de la introducerea lui

Alerta cu x minute inainte de masaj; puteti introduce de exemplu 120 minute si daca masajul nu trece in status confirmat sau platit cu 2 ore inainte de momentul inceperii, atunci sistemul va marca masajul in culoarea rosie

Alerta cu x minute dupa introducerea lui; puteti introduce de exemplu 120 minute si daca masajul nu trece in status confirmat sau platit dupa 2 ore de la introducere, atunci sistemul va marca masajul in culoarea rosie


Mai ai intrebari neraspunse?

Vom raspunde tuturor intrebarilor in 24 ore. Va rugam folositi pagina de contact pentru a ne trimite intrebarea dvs.

Contact

Intrebari tehnice?

Aveti intrebari tehnice? Departamentul tehnic este alaturi de noi la fiecare solicitare si promitem un raspuns in 24 de ore. Folositi pagina de contact pentru a trimite solicitarea dvs.

Contact